• OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • OMX Baltic−0,01%261,76
  • OMX Riga−1,1%872,07
  • OMX Tallinn0,01%1 684,18
  • OMX Vilnius−0,16%1 010,5
  • S&P 500−0,13%5 738,17
  • DOW 300,33%42 313
  • Nasdaq −0,39%18 119,59
  • FTSE 1000,43%8 320,76
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%105,26
  • 23.10.14, 21:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

USA noored veedavad aina enam aega sotsiaalmeedias

USA teismelised ja noored täiskasvanud veedavad üha rohkem aega sotsiaalmeedias, selgub värskest uuringust. Samas jagavad noored üha vähem erinevaid positusi ning muutuvad üha frustreeritumaks oma sõprade üle, kes postitavad liiga palju.
Facebook
  • Facebook Foto: Bloomberg
Lõuna-Korea internetiettevõtte Naver Corporation ja globaalse turuuringu firma Harris Interactive hiljuti avaldatud uuring uuris noorte (vanuses 13-22) sotsiaalmeedia kasutamise mustreid.Tulemused paljastasid hulgaliselt vastuolusid. Paljud vastajad märkisid, et neid ärritasid inimesed ja nende oma sõbrad, kes ei olnud sotsiaalmeedias nemad ise. Samuti tunti, et nad ei suutnud sotsiaalmeedias portreteerida iseennast. 812-st uuritud teismelisest ja noorest täiskasvanust vastas umbes kolmveerand, et nad veedavad sotsiaalmeedias umbes sama palju või isegi rohkem aega kui eelmisel aastal. Kaks kolmandikku vastanutest märkis, et nad on loobunud harjumuspärasest info jagamisest. Neli viiendikku kaebas, et inimesed jagavad liiga palju positusi sotsiaalmeedias. 17% meessoost vastanutest jagab sotsiaalmeedias kõike; vaid 10% naissoost vastajatest märkis, et nad teevad hea meelega sama.63% kaebas, et neid häirib oma sõprade postitatud “jamast” läbinärimine. USA konsultatsioonifirma Kelton poolt läbiviidud hiljutine uuring leidis, et kuigi 82% USA teismelistest kasutab sotsiaalmeediat, oleksid pooled neist õnnelikumad ilma sotsiaalmeediat kasutamata.Investeerimispanga Piper Jaffray uuringu kohaselt on Facebooki populaarsus teismeliste hulgas kukkunud 2014. aastal varasemalt 72%lt praeguse 45%ni.  

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele